Aide sur les outils Webd

Forum créé le 30/12/1999 21:16 et administré par Web D

Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Outils webmasters Compteur Chat Forum Sondage Découverte Référeur

M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum

Pages: 1
Poster un nouveau message Répondre au message
Auteur Message
   Trier par date décroissante
Ronymeran
Posté le:
8/1/2025 01:23
Sujet du message:
What is Duratia 30 mg?
Répondre            

Duratia 30 mg is a medication primarily used to treat premature ejaculation (PE) in men. The active ingredient in Duratia is Dapoxetine, a selective serotonin reuptake inhibitor (SSRI) that is specifically designed to be taken on an as-needed basis to help men delay ejaculation during sexual activity. Unlike other SSRIs used for depression and anxiety, Dapoxetine works rapidly and is effective in enhancing ejaculatory control, offering relief for men who experience PE.

Manufactured by Sun Pharmaceutical Industries, Duratia 30 mg is available in tablet form and is typically prescribed to men who ejaculate too quickly and want to improve their sexual performance and confidence. It is known for its quick onset and relatively short duration, providing effective treatment for intermittent PE.

Poster un nouveau message Répondre au message
  Pages: 1

M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum