Aide sur les outils Webd

Forum créé le 30/12/1999 21:16 et administré par Web D

Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Outils webmasters Compteur Chat Forum Sondage Découverte Référeur

M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum

Pages: 1
Poster un nouveau message Répondre au message
Auteur Message
   Trier par date décroissante
Ronymeran
Posté le:
17/8/2024 08:22
Sujet du message:
Tadarise 60
Répondre            

What Are the Key Considerations for Using tadarise 60 in Older Adults?

Tadarise 60 mg is a medication used to treat erectile dysfunction (ED). It contains tadalafil, a well-known phosphodiesterase type 5 (PDE5) inhibitor. Here's a detailed overview:

What Is Tadarise 60 mg?
Active Ingredient: Tadalafil
Form: Oral tablets
Strength: 60 mg per tablet
How It Works:
Mechanism: Tadalafil inhibits the enzyme phosphodiesterase type 5 (PDE5), which leads to an increase in cyclic GMP levels. This relaxation of smooth muscle in the blood vessels of the penis enhances blood flow and facilitates an erection during sexual stimulation.
Onset: Tadarise 60 mg typically starts working within 30-60 minutes after ingestion.
Duration: The effects of Tadarise 60 mg can last up to 36 hours, making it known as the "weekend pill" due to its long-lasting effect.
Usage:
Dosage: Take one Tadarise 60 mg tablet orally with a glass of water about 30-60 minutes before sexual activity. Swallow the tablet whole; do not crush or chew it.
Frequency: Tadarise 60 mg should be used as needed and not more than once per day. It is designed for intermittent use rather than daily use.
Common Side Effects:
Headache
Flushing
Nasal congestion
Indigestion
Back pain
Muscle aches
Serious Side Effects:
Chest pain or pressure
Severe dizziness or fainting
Prolonged erection (priapism) lasting more than 4 hours
Sudden loss of vision or hearing
Seek immediate medical attention if you experience any of these serious side effects.

Poster un nouveau message Répondre au message
  Pages: 1

M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum