Aide sur les outils Webd

Forum créé le 30/12/1999 21:16 et administré par Web D

Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Outils webmasters Compteur Chat Forum Sondage Découverte Référeur


M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum



  Pages: 1
Poster un nouveau message Répondre au message
Auteur Message
   Trier par date décroissante
Usager
Posté le:
27/3/2024 12:03
Sujet du message:
Problems with processing returns
Répondre            
 
I've been in the e-commerce business for a while now and I run my own online store, but honestly I had no idea that online stores faced so many returns. How can I make this process faster and easier and still leave the customer with a pleasant experience with my store? 

AleksShamles
Posté le:
27/3/2024 12:17
Sujet du message:
Re:
Répondre            
 
I assume there are some software or other solutions out there right now that you can use to automate the returns processing or something like that. Contact the developers. 

Cermit
Posté le:
27/3/2024 15:06
Sujet du message:
re:
Répondre            
 
Custom development is not even required in such cases. If you run your online store on one of the e-commerce platforms like Magento, then magento 2 product return rma extension will be a great solution to automate the processing of return requests. That's at a minimum. Consult with the experts at Amasty who provide integration services for such extensions. 

lilycollins
Posté le:
1/4/2024 02:41
Sujet du message:
fnaf
Répondre            
 
This fnaf topic is very interesting. By optimizing your returns process and creating a great customer experience, you've proven yourself to be a smart and dedicated entrepreneur. 

Poster un nouveau message Répondre au message
  Pages: 1

M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum