Aide sur les outils Webd

Forum créé le 30/12/1999 21:16 et administré par Web D

Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Outils webmasters Compteur Chat Forum Sondage Découverte Référeur


M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum

Message précédent


  Pages: 1
Poster un nouveau message Répondre au message
Auteur Message
   Trier par date croissante
lisaellison
Posté le:
6/5/2023 03:42
Sujet du message:
Cost and benefits of Disney Plus Hotstar
Répondre            
 

This is Disney Plus Hotstar's most affordable plan. It only functions on mobile devices (or tablets) and provides material in HD (720p), including 7 blockbuster films from multiplexes, Disney Plus originals, Hotstar Specials, Live Sports and more. However, the disneyplus.com login/begin Hotstar Mobile membership only allows for the simultaneous use of one screen.There are two pricing options for the Disney Plus Hotstar Mobile subscription: quarterly and yearly. The price of them is as follows:Rs 149 for 3 months.Rs 499 for a year.Having said that, the dominant streaming service is also trying monthly and semi-annual Disney Plus Hotstar Mobile options.
 

lisaellison
Posté le:
6/5/2023 03:41
Sujet du message:
Watch Disney Plus Movies Offline?
Répondre            
 
On Disney Plus, are films downloadable? The answer is a beautiful, straightforward yes! Here's how to use the disneyplus.com/begin app to achieve it.Open Disney+ on your tablet or smartphone.the movie you want to download can be found. When the download is complete, tap the Download button.Navigate to the app's Downloads area.To start the selected movie, tap on it.Disney Plus is free with select phone plans from some carriers, including Verizon and US Mobile. A free Disney Plus subscription may be available to Delta SkyMiles members, and Disney Plus includes Hulu+ Live TV.
 

Poster un nouveau message Répondre au message
  Pages: 1

M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum

Message précédent