Aide sur les outils Webd

Forum créé le 30/12/1999 21:16 et administré par Web D

Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Outils webmasters Compteur Chat Forum Sondage Découverte Référeur


M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum



  Pages: 1
Poster un nouveau message Répondre au message
Auteur Message
   Trier par date décroissante
lisaellison
Posté le:
3/5/2023 08:40
Sujet du message:
How to get a Disney Plus Subscription?
Répondre            
 
You must have a current subscription or membership in order to activate Disney Plus using the disneyplus.com login/begin URL. Here is the procedure you must follow if you don't already have it:Visit the official Disneyplus.com/begin website by launching a web browser.In the top left corner, click the "Subscribe" button to continue.Next, pick a subscription plan from the list of available choices.Next, fill out the billing and personal information.Finish the checkout process to start watching your favourite films and TV series on Disney+.You can watch a tonne of incredible films, TV series, and other content on Disney Plus in your free time. To access even more material, you can also purchase the Disney Plus package with Hulu and ESPN+ for as little as $12.99 per month. 

Poster un nouveau message Répondre au message
  Pages: 1

M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum