Aide sur les outils Webd

Forum créé le 30/12/1999 21:16 et administré par Web D

Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Outils webmasters Compteur Chat Forum Sondage Découverte Référeur


M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum



  Pages: 1
Poster un nouveau message Répondre au message
Auteur Message
   Trier par date décroissante
hasarel
Posté le:
18/11/2022 16:16
Sujet du message:
Looking for a good master
Répondre            
 
I'm already tired of looking for masters, I always come across new ones who do their work at an unreasonably expensive price. 

poly2020
Posté le:
18/11/2022 16:57
Sujet du message:
RE: Looking for a good master
Répondre            
Email:
agilefurn@gmail.com
 
"hasarel" a écrit:
I'm already tired of looking for masters, I always come across new ones who do their work at an unreasonably expensive price.

Décrivez votre problème
 

gasahew
Posté le:
19/11/2022 01:41
Sujet du message:
Hello
Répondre            
Email:
asatryan20011993@gmail.com
 
Any master will not be experienced at first, everything comes with time. But you can contact nail salons in LA and choose for yourself a master who has been working in this salon for many years. As a rule, salon masters do their job very well and you simply won’t have anything to fight! 

patriciadpasko
Posté le:
19/11/2022 02:02
Sujet du message:
You are right
Répondre            
 
It's really not easy to become a master, they work hard until they reach that level, it's normal that they want high wages, but I believe that you can do your job well and find people who earn reasonable wages, besides, if you want to feel a little good, try playing a game, playing basketball legends will make you feel good. 

Poster un nouveau message Répondre au message
  Pages: 1

M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum