Darryl Hoge

Forum créé le 11/5/2014 12:31 et administré par Darryl Hoge

Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Outils webmasters Compteur Chat Forum Sondage Découverte Référeur


M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum

Message précédent


  Pages: 1
Poster un nouveau message Répondre au message
Auteur Message
   Trier par date croissante
sofiahanks
Posté le:
8/4/2019 04:59
Sujet du message:
mcafee.com/activate
Répondre            
Email:
hankssofia@gmail.com
 
Amazing! This is a must seen post for us. Thank you so much for sharing this post. Your posts are really useful and informative for us.
mcafee.com/activate
mcafee.com/activate
 

jessicasimpson
Posté le:
5/4/2019 10:13
Sujet du message:
How to Fix TurboTax Error 42015?
Répondre            
 
Did you witness the error message – Could not connect to update site: Proxy name could not be resolved ‘HTTP’? This is the TurboTax error code 42015 which arises at the time of updating TurboTax.
And when the proxy server is invalid or when the TurboTax software is unable to connect by using a proxy server. The steps which must be followed by you to resolve this error are:
• After opening Control Panel go to Internet Options
• Then click on Connections> LAN Settings
• Here you have to clear the checkbox of Use a proxy server for your LAN.
• And then click OK to continue and now you can update TurboTax software.
If you are not able to resolve the error after executing all these steps then you are free to call TurboTax Customer Support Number where profound professionals are present at all time to help their clients.
Read More : - Turbotax customer service | Turbotax customer care phone number | Turbotax customer service phone number

 

Poster un nouveau message Répondre au message
  Pages: 1

M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum

Message précédent