Entre nous, Bukavu, Kin, Léo

Forum créé le 11/2/2005 16:31 et administré par Stéphane Kozyreff

Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Outils webmasters Compteur Chat Forum Sondage Découverte Référeur

M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum

Pages: 1
Poster un nouveau message Répondre au message
Auteur Message
   Trier par date décroissante
Alen
Posté le:
1/2/2008 21:42
Sujet du message:
Informatie over Bukavu (toerist bezoek)
Répondre            

Hallo allemaal,
ik ben op zoek naar zo veel mogelijk informatie over reizen naar Bukavu. Ik ben nog nooit buiten Europa geweest, en kan mij iemand een advies geven s.v.p.
Is het beter als ik naar Rwanda vlieg uit Brussels en dan over land naar Bukavu ga? Is een visum nodig voor Rwanda en/of Congo en waar moet ik dit aanvraagen (ik woon in Amsterdam)?
Ik heb vrienden die in Bukavu wonen, maar ze weten mij niet te helpen want ze zijn voor hun werk daar met UN en alles is door UN geregeld.

stiopka
Posté le:
2/2/2008 04:52
Sujet du message:
Hotel Orchids
Répondre            
Email:
eti@scarlet.be

Beste vriend,
Ik denk dat het best zou zijn dat U kontact opneemt met het Orchids Hotel, de eigenaar woont te Bukavu al tientallen jaren, en weet zeker wat de beste organisatie moet zijn. Geeft U maar uw email adres et ik stuur U de folder van de hotel.
MVG

Alen
Posté le:
2/2/2008 10:09
Sujet du message:
Bedankt
Répondre            

Dank U wel voor de spoedige antwoord. Ik zal U een e-mail sturen.
Alvast bedankt!

Francinette
Posté le:
5/2/2008 08:49
Sujet du message:
Voyage à Bukavu
Répondre            

Bonjour, ik spreek niet neederlands maar ik begrijp een beetje Embarassed Je connais une personne dont la fille a fait ce voyage l'année passée, je vais lui demander si je peux vous mettre en contact. J'espère que vous savez que ce n'est quand même pas une région à 100% de sécurité... pour un voyage touristique 

Poster un nouveau message Répondre au message
  Pages: 1

M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum